عشق یعنی ..........
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

یک شنبه 24 فروردين 1393
ن :

عشق یعنی ..........

سلام .....

 

          

 

عشق یعنی ؛ سینه مالامالِ غم ...

عشق یعنی ؛ رَستَن از بندِ ستم .....

عشق یعنی ؛ داغِ دل ، خونِ جگر ...

عشق یعنی ؛ زائر و راه و سَفَر .....

عشق یعنی ؛ خنده ای در خنده ای ...

عشق یعنی ؛ شعلهء افسونگر و تابنده ای .....

عشق یعنی ؛ برقِ چَشمانِ سیاه ...

عشق یعنی ؛ دیدنِ رویِ " تو ماه " .....

عشق یعنی ؛ دستِ من در دستِ تو ...

عشق یعنی ؛ هستِ من پیوستِ تو .....

عشق یعنی ؛ باروَر گشتن زِ چَشم ...

عشق یعنی ؛ مِهرِدائِم ، مرگِ خشم .....

عشق یعنی ؛ شور و وَصل و اِلتهاب ...

عشق یعنی ؛ بوسه های نابِ ناب .....

عشق یعنی ؛ روحِ من در جسمِ تو ...

عشق یعنی ؛ لَمسِ لَب با اسمِ تو .....

عشق یعنی ؛ بارِ دیگر زایشی ...

عشق یعنی ؛ بخششِ بی خواهشی .....

عشق یعنی ؛ شادی و لبخندِ تو ...

عشق یعنی ؛ راضی اَم ؛ جانم به دام و بندِ تو .....

عشق یعنی ؛ اشکِ چون من ، خسته ای ...

عشق یعنی ؛ ناله ای ، بغضِ دلِ بشکسته ای .....

عشق یعنی ؛ صبح و شامت تازگی ...

عشق یعنی ؛ گِردِ شمعی گشتن ورقصیدن و پروانگی .....

عشق یعنی ؛ گاهِ لبخند و طَرَب ...

عشق یعنی ؛ روزِ نو ، پایانِ شب .....

عشق یعنی ؛ آهِ شیرین ، رنجِ من ...

عشق یعنی ؛ من وَ تو ، پایانِ تن .....

عشق یعنی ؛ خنده هایِ مستِ تو ...

عشق یعنی ؛ من فدایِ هَستِ تو .....

عشق یعنی ؛ لرزهء دل ، بی سَبَب ...

عشق یعنی ؛ لحظه ها پُر شور و تَب .....

عشق یعنی ؛ " دوستت دارم عزیز " ...

عشق یعنی ؛ شانه ام تقدیمِ تو ، اشکی بریز .....

عشق یعنی ؛ چَشمِ تو ، دنیایِ من ...

عشق یعنی ؛ " چِشمِ بَد " دور از تو ای زیبایِ من .....

عشق یعنی ؛ باَوَرت ، بی امتحان ...

عشق یعنی ؛ خانه ات قلبم ، فقط  در دل بمان .....

عشق یعنی  ؛ دل تپیدن ، بهرِ تو ...

عشق یعنی ؛ بوسه بر خاکِ زمین ، تا شهرِ تو .....

عشق یعنی ؛ در هوایت " مستِ مست " ...

عشق یعنی ؛ جانِ عاشق ، با تو از زنجیر رست .....

عشق یعنی ؛ روحِ تو در جسمِ من ...

عشق یعنی ؛ بارها آتش گرفتم چون تو خواندی اسمِ من .....

عشق یعنی ؛ دستِ تو ، احساسِ من ...

عشق یعنی ؛ گَرد از رویت زدودن ، با همه وسواسِ من .....

عشق یعنی ؛ رحمِ تو ؛ بر خسته دل ...

عشق یعنی ؛ مهرِ عالم از تو ، از من پیشکش ، رویِ خِجِل .....

عشق یعنی ؛ خونِ من ، نذرِ " تو خوب " ...

عشق یعنی ؛ مرزِ بین روز و شب ؛ مرگِ " غروب " .....

عشق یعنی ؛ حرفِ بسیارِ مرا ، بر من ببخش ...

چون تویی ناب و تویی پاک و تویی بی غَلّ و غَش .....

 

" ه.م غروب "

 



نظرات شما عزیزان:

نقطه چین
ساعت11:52---11 خرداد 1393
بسیارزیبا بود



اینم فی البداهه .منم شاعرنیستم



عشق یعنی; عشق ، بی حرف و سکوت

عشق یعنی ; بی توماندن , در هبوت

...

موفق باشید
پاسخ:سلام ..... عشق یعنی ؛ پُر زِ فریاد و سکوت !!! عشق یعنی ؛ نامِ تو وَقتِ قنوت ..... عشق یعنی ؛ بی تو ماندن ، پُر زِ تو ... عشق یعنی ؛ جمعِ ما یک شد ، نه دو !!!!! ه.م غروب این هم فی البداهه ای در پاسخ بداهه ..........


آینه
ساعت19:21---24 فروردين 1393
سلام ودرود بر شما ..

شاعر نیستم ولی گاهی با خواندن مطلبی بداهه می آید و می نویسم درست مثل الان ...



عشق یعنی یک سلام و نقطه چین

با زبان دل سخن گفتن همین



عشق یعنی لایق مریم شدن

عشق یعنی با خدا همدم شدن



عشق یعنی جام لبریز از شراب

عشق یعنی تشنگی . یعنی سراب



عشق یعنی دل بدون عقل و هوش

سوختن در نقطه ای. بالای جوش



عشق یعنی انتظاری بی امان

چشم دل را دوختن بر بی کران



عشق یعنی حس زیبای غزل

فرصتی در حد یک ضرب الاجل



عشق یعنی ساختن یا سوختن

مهربانی را ز او آموختن



آینه مهربانی



در پناه او باشید و بمانید تا همیشه






پاسخ:سلام ..... عشق یعنی ؛ با خیالت زیستن ... در نبودت تا اَبَد بگریستن ..... عشق یعنی ؛ با تو در آرامِشَم ... از خدا ، تنها تویی چون خواهشم ..... " ه.م غروب "


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دل درد غروب , " ه, م غروب " , عشق یعنی , دوستت دارم عزیز , , , , , , , , , , ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.